Både och kanske! :D

Jag har slagit record! :D
Har nog aldrig sovit mer än 12 timmar någon gång, och idag gjorde jag det, Pappa väckte mig 12 och jag somnade kanske halv 121 underbart,
Fortfarande skit trött :) Nu har jag suttit och kollat på Talang reprisen, Shit vad bra folk kan sjunga säger jag bara heelt sjukt! :D

Sitter och funderar lite, ska jag gå upp tidigt i morgon för att åka till Katrineholm och kolla Allstar matcherna, eller ska jag umgås med flickorna idag?
Klart jag vill umgås med er, Anna kommer ju hem idag också! det lutar ju till det, vet ju inte ens om marcus får spela lixom! :D
Men nu ska jag höra med flickorna vad vi gör ? här skriver jag senare! :D


Någon mer än jag som kollade på Mammas pojkar?
Då borde ni känna igen denna flicka! hon är grymt bra på att sjunga! :D

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0