BYT PLATS MED MIG

Ja måste nog skriva lite om min konstiga dag! :)
Har verkligen inte varit som vanligt, alla snackar om April April, ( sa det i förra inlägget också)
Sköna lektioner faktiskt, speciellt matten, den var så klockrent, alla sätter sig, och börjar jobba med pappret som vi fick, han skulle typ hämta någonting, när han kommer tillbaka säger han Glad Påsk, vilket betyder att vi fick sluta! :D Fan vad glade jag blev, haha
Men det spelade ingen roll att jag slutade tidigare och jag hade fått påsklov, eftersom jag satt kvar i skolan typ 3 timmar, orkade inte gå hem, så jag umgicks med pojkarna, och dom mobbade mig! /:
men heelt seriöst, jag måste ha hört den någonstans, ... Byt plats med mig, Byt plats med mig!!  JAAAAAAAAA Äntligen kom jag på vart jag hört det ifrån, inte 70 show's som victor sa, utan HANNAH MONTANA! hahaha , FAN att jag inte kom på det förut, för jag blev så irriterad, Juste där ser ni, och jag hoppas att era märken syns på benen, för ni var typ 5 mot mig, inte okej! :=)
Anna, som hade varit hemma hela dagen kom sen också, så jag kunde kolla på Shanghai med henne, och Nej det vart ingen vinst, förlorade med 4-1, men det var ganska rolig match ändå, jag kunde inte sluta skratta när victor ramlade på mitten av planen, så jävla kul! :D hahah

Nu sitter jag hemma iallafall, har gjort det ett tag nu, jävligt trött är jag, men nu ska jag kolla lite tv, haha
ska försöka hitta, hannah montana avsnittet! :)

I FOUND IT! :D
Roligare att titta när dom pratar svenska, och nu är det inte bästa kvaliten heller, plus att dom klippt, men hittade verkligen inte, men ni hör typ i mitten, att han säger BYT PLATS MED MIG, sen ringer han och säger BYT PLATS MED MIG,
Denna mening har jag haft i mitt huvud hela dagen, och kom inte på vart jag hittat det! haha
Men nu vet ni... :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0