CP BLOGG!

Fan vad tråkigt!!
Sitter vi mammas data och så skulle jag kolla in min blogg. och hon har PC och bakrunden under min text är ju inte genomskinlig :O Kolla min blogg på firefox istället. då är det mycket finare!
Som jag kämpat och ni ba, vad är det fina med det här :O
Kolla inte med Safari, då ser man inte ens någonting, bara bakrunden!
Ska väl försöka lista ut varför det är så, men aa ja är ingen expert så jag vet faktiskt inte...
Nu ska jag äta lite bakadpotatis med skagenröra. oj shit vad gott säger jag bara!! :D
Elin, du som inte ens visste vad bakad potatis var för något, eller hur man gjorde det! du är rolig du :D


Shit vilken fin bild på dej gumman...
Snälla kan du inte färga den här färgen, ! :)


Kommentarer
eg

Det är klart jag vet vad bakad potatis är! Och det finns ju så klart lite svårare sätt att göra det och lite lättare sätt... jag har bara inte kommit på det lätta ;) haha. Och förresten, jag tycker din blogg är skiiiiiit fin :P

2010-04-15 17:14:25
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0