DESIGN ÄR VIKTIGT!!

Nu ska jag bara måla naglarna sen ska jag sova! :D blev inte så jätte mycket plugg ändå, men jag kanske ska gå och läsa svenska boken innan jag somnar!
Gjorde en ny header, har den till i morgon och kollar om jag tycker den är bättre, Göra så inte headear bakrunden syns alls,  kankse gör ännu en ny! vem vet :D fixar allt imorgon! :D

GODNATT PÅ ER ! :D


Funderar på att ha en liten text längst ner också, har inte bestämt.


Lite mera crazy... som ni märker passar bakrunden in med bakrunden i bloggen! :D


Kanske ska göra den här lika stor som dom andra! ?


Kommentarer
MKL

ja gillar header nummer två!

2010-04-14 09:38:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0