DET VÄRMDE!!

Måste börja säga, Det jag fick av er igår, gjorde verkligen så jag började gråta, ni är hur söta och snälla som helst! det värmde i hela jävla kroppen! heelt sjukt, TACK TACK!!

Kan inte röra mig...

Har precis vaknat, eller inte exakt precis, men jag har inte rört mig ur sängen iallafall, det går bara inte... Träningsvärken i låren är verkligen extreem, sen har jag pajat ryggen känns de som :S
Kunde knappt stå upp igår, så fort jag andades fick jag panik, så jag vet inte, hoppas det går över, för jag tänkte gå och träna lite! men får väl se hur det blir med det...
aa första matchen igår där borta i potatiscupen avklarad, lätt vann vi mot falk, 21-4 underbart :)
Nu vid 11 spelar vi igen, vet inte mot vilka,men hoppas såklart på vinst!
Jag kanske ska gå upp och göra en jätte god frukost nu? eller vad tycker ni? :D
Känns faktiskt som jag måste vakna upp lite, Eller? jag kanske ligger kvar ett litet tag till! (a)

juste, Fick sms av agnes igår, Och dom fick flyga till rhodos, men nu sitter dom fast, dom kan tidigast komma hem på söndag, men ser ut att dom kommer hem på måndag :O stackarna!
Eller ska man säga stackarna? det är ju ändå varmt och dom får extra dagar att sola på :O Synd bara att hon missade att åka med till Göteborg,
Jag vill också ut och sola nu! bara resa någonstans, :O kan inte någon bara komma hit med en flygbiljett så flyger jag lätt med!!

Anna, Tycker verkligen att du ska ge det en chans!
Hoppas du gör det iallafall...



Gissa vem denna söta lilla flicka är?
Kan man bli sötare? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0