Din klubba matchar din tröja!

Rubriken är ett "citat" från jocke! :D  Det var jag bara tvungen att skriva!! :D
Skolan idag var härligt bra, men efter ett tag ville jag bara hem! Men då var jag tvungen att följa victor och jocke till hans moppe, fråga mig inte varför, men aa jag gick dit iallfall. sen blev det skjuts hem så det var ju bra! :) Thanks...
Var hemma kanske en kvart, sen drog jag med Adela till valsta centrum för att hon skulle köpa nötter och jag skulle köpa pengar till mobilen! så ja nu kan jag äntligen smsa igen!.. :)
Idag trodde jag att jag skulle vara med flickorna, eller aa det kanske blir någoning inte vet jag, men elin skulle höra av sig! Vart är du söta flicka?  ni kanske vill ha alla era kläder också! :)
Men vi får se, ska till Far min och hämta lite kläder att ha på mig också, så jag ska väl kolla om jag får igång min söta lilla moped! :D Ha det bra så länge så syns vi väl sen :)

aa men skojaru eller, jag erkänner, jag var fjortis när jag var blond! :) haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0