do you remember?

Hej på er! :D
Hemma hos elin fortfarande, det blev att jag sov här, toppen! men hon ska upp såhär tidigt för hon ska iväg till sin gammelmormor någonstans, men det är bra, då kommer jag hem tidigt! :)
Igår var det väldigt trevligt måste jag säga...
Drog till Elin kostianen på kvällen ett tag! sen gjorde vi inte så mycket mer, somnade sen när vi kom hem! så jag är faktiskt ganska pigg nu!
Ska väl ta min fina moped hem, nu när elin tar 20 över bussen som hon kommer att miss, men vi får väl se! haha

Nej jag skriver väl kanske när jag kommer hem eller någonting :D
Ha en toppen bra dag!


Nyvaken och trött. denna bjuder jag verkligen på! :D


Kommentarer
malin

tack! allt bra idag? <3

2010-04-09 11:08:36
URL: http://lifebymk.blogg.se/
malin

så bra:D jo det är väll ganska bra ;) <3

2010-04-09 11:25:29
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0