Du ska lätt få igen :O

Hej Hej, hemma från skolan nu...
Ganska skön dag faktiskt, en lektion typ och då slutade vi en timme tidigare! :) väldigt skönt faktiskt,
Träningen idag var väldigt jobbig faktiskt, körde bara knäböj en hel jävla träning :O Först körde vi lite handboll, då fick jag vara med på passningsövningar, så det var kul, har inte kört handboll på jag vet inte när! :)
Måste ju bara ta upp uppvärmningen! vi körde svarteman... skit kul i början, men sen bestämde sig marcus att ta mig, eller ska man säga SLÅ mig :O aa jävlar vilken träff han fick in på mitt baksida lår :O
Har nog aldrig fått så stor rödhand någon gång, även fast han slagit ett antal gånger! Kollade nyss och Ja, det sitter fortfarande kvar, inte lika mycket, men när fan ska den försvinna! tur att det inte är sommar så man behöver gå i shorts säger jag bara! :) haha
Nej nu ska jag kolla våra bästa år på datan, sen plugga MASSOR :S


Sån här bild vill jag se när ni kommer hem!! :D
Kör hårt nu flickor,
Lycka till!! <33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0