en vanlig söndag!

GODMORGON GODMORGON!! :D

nu skriver jag bara för att skriva, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men men! Det blev ganska sent för mig igår! att jag orkade vara vaken, haha så nu är klockan 11 och jag är vaken!
ska väl snart äta lite frukost,men först måste jag gå på toan, jävligt kissnödig,
"Tack för informationen" kanske ska man äta lite tacos till frukost?

idag ska jag nog gå ut och springa, vet inte riktigt när, men vi får se, har blivit en hel del godis nu! åkte upp och köpte mer än ett kg igår på maxi, så jävla billigt godis där! så man måste ju passa på...
Elin är ju hemma nu också, så det blir väl att träffa henne också, vill egentligen inte! men man måste väl,
Neej neej, jag bara skoja, klart jag ska träffa elin idag! :) du är bääst.


gammal bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0