Ett skönt ryck! :D

Åååh vad jag känner mig duktig idag! :D
Har klarat av skoldagen, gick hela Spanska timmen... var hemma städade rummet och packade lite, tog mitt pick och pack till Mamma, sen var det Handbollsavslutning :D
Det börjar faktiskt bli lite låång tåkigt det där, speciellt när det är dåliga speeaker :P
Det slutade typ en timme tidigare än vad det var sagt, så det var väldigt sköönt, Gick med Anna ner till hennes moppe för hon skulle hem och jag skulle hem, men det blev en heel del ilska att ta ut... så där stog jag och pratade med henne ett bra tag! Mycket skönt, Och Tack för jag fick ta ut ilskan på dej Anna<3
Sen fick ja ett Ryck när jag kollade på klockan, den var bara åtta... Jag gick snabbt hem, sen böt jag om, tog på mig springkläderna, på med ipoden och löparskorna... sen var det bara att ut och springa! :S vet inte vad jag tänkte men jag fick verkligen ett ryck, så nu tog jag ut all min ilska, och kan verkligen säga att jag älskar att springa i skogen själv, speciellt en dag som denna!
Jag ska tillbaka, Nu jävlar är det inte låångt kvar, jag ska komma tillbax som aldrig förr, för så mycket jag väntat nu är heelt sjukt, längtan är för stor för att ge upp, så nu ska jag tillbaka!!!
Så springrundan var jävligt sköön, och nu känner jag mig väldigt duktig faktiskt!!

Nu har jag suttit och stretchat ett bra tag för att inte få ont i benen sen, för på onsdag vill man inte springa med träningsvärk :O
Snart är det duschen, och det ska bli huur skönt som helst!

Imorgon är det sovmorgon och en lektion! TJOHO


Bjuder verkligen på bilden, trött som fan! :D

Kommentarer
Anna Lincoln

Fan va duktig du är Madde! Och jag gillar din inställning, DU SKA TILLBAKA! <3

2010-04-26 21:35:28
eg

Jag håller med Anna. Din inställning är GRYM! <3

2010-04-27 06:45:44
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0