FIXAR DAGEN!

Hej Hej
Vaknade tidigt idag, fett fint väder, så jag på med spring kläderna och sprang en runda, fick bli den nya rundan vi sprungit några gåner, riktigt skön, men hatar sista backen! :D Jobbigt var det men känns skönt nu!
Ska städa rummet nu medan jag är svettig och så, då kan man städa lite extra, med hög musiiiik! UNDERBART
Sen ska jag nog plugga lite, har inte så mycket, men ska nog göra psykologi pappret, sen lite Naturkunskap!
Hoppas Matilda och dom har lika fint väder som vi har, åååh jag vill också åka skidor nu!!

Ikväll bär det av hem till Anna, får se vad vi hittar på :P hon drar ju i morgon, så man vill ju umgås lite med henne! :)

samtalet inatt alltså! hur packade var du egentligen? :D hahah hoppas du läser detta! :D

Nu ska jag städa och fixa, sen väntar ju en sköön dusch, men många behov! haha


Kommentarer
Anna Lincoln

Svar från min blogg: Du är också duktig madde! :-D och jag borde springa med min stödstrumpa men jag vågade inte idag fall jag typ skulle få kramp när jag var mitt ute i ingenstans :p haha!

2010-04-02 14:59:44
Anton

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH elvis

2010-04-03 15:04:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0