Förberedelser!

Hemma Hemma Hemma, Mycket skönt faktiskt =)
Träningen i morse var verkligen seg som fan, körde MAQ och MINIHANDBOLL men jag ville bara därifrån /:
fan vad seg träning, minihandbollen var inte ett dugg seriös, men men
Nu är jag hemma, har varit duktig att städa rummet, får ju finbesök ikväll! :) haha
Nu är det damsugningen kvar, kanske ska damma lite också! =)
Väntar på att mamma ska komma hem, så vi kan åka och handla det sista till ikväll... Det blir grillning och mys här hemma, sen på kvällen ska vi väl ut och fira Valborg! =)
Hoppas kvällen bjuder på något roligt!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag kan väl bryta här!
Måste säga att jag är fett avundsjuk på Elin som är i skärgården nu och plåtas för Frida tidningen! Asså skärgården, bilderna kommer bli så sjukt fina!! Hoppas det går bra Elin =)

Hoppas ni får en trevlig Valborg, jag kanske gör ett inlägg till idag, får se vad som händer om tiden räcker till! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0