FULLSPÄCKAD DAG!

Snart ska jag väl börja promenera mot skolan! börjar kvart över idag, bara för vi har Nationella prov:O
Fan jag kommer faila så jävla hårt /:
Efter det har vi kanske en lektion sen är det cooper som gäller, verkligen inte taggad, hellre ha det på morgonen än på eftermiddagen, men men Gör inte så mycket om man inte får så bra, då kan jag förbättra mig nästa gång istället! =)
Sen är det snabba puckar hem och duscha, sen dra in till Stan med flickorna för att shoppa loss, får väl se vad jag kommer ha med mig hem, någonting blir det alltid, men mina pengar bara rasar från kortet! /:
Men ni får hålla tummarna för mig på nationella, det är uppsats så får väl se hur det går, hatar att skriva på engelska...

Nu ska jag sluta sitta och göra mig själv nervös, haha
BYE FOR NOW!!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0