GREAT! :D


Jaa som ni ser har vi nu vunnit gruppen!
Fan vad härligt flickor, kanske inte så svåra matcher, men hoppas på svårare nu! :D

Jag som nu råkade lova en sak också, att om dom vinner hela skiten ska jag möta upp dom på stationen på söndag när dom kommer hem, och gissa när dom kommer hem :O
Typ 01:00...
Inte ett dugg taggad, men aa dom måste vinna först! :D

sitter fortfarande i pyjamas, kanske inte så konstigt, efterasom jag inte kan röra mig, sjukt jävla ont i ryggen, sen benen fungerar inte som dom ska!
Men något har hänt med min lilla rygg, och jag gillar det inte! :O
Mamma tror jag har feber också, kanske ska kolla om jag har det :S


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0