HALVFiSK... menade HALVFRISK!

Det får bli skola för mig idag, man saknar ju fakatiskt klasskompisarna lite! :D
Men idioterna kom hit till mig igår och sjöng lite, idioter säger jag bara! Blev skit chockad när jag hörde alla utanför mitt hus lixom!
Fortfarande lite ont i huvudet och ont i halsen, men inte alls lika mycket, Strepsils är verkligen dom bästa halstabletterna som finns, efter tre stycken är det mycket bätte i halsen, Börjar man äta dom i tid så är det awesome! "annas ord"
Har fått en ny spellista på sportify... Shit vad bra :)
Idag ska jag kolla på våran träning iallafall, Sista träningen sen åker ju dom andra på cup i alingsås, fan hoppas dom tar hem skiten nu...
Nu ska jag gå och göra mig världens godaste frukost, sen fixa mig och sen gå till efterlängtade skolan, NAAT!


Typ sähär ser det ut just nu! :D





Kommentarer
ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

cool blogg. gillar att bakgrunden är fast när man scrollar!

2010-04-13 10:42:47
URL: http://highfive.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0