heelp

Jag behöver hjälp, jag behöver ett nytt bloggnamn, för antaglien kommer jag flytta min blogg till blogspot.com ett tag och kolla om det är bättre, har verkligen tröttnat på att skriva här, jag behöver något nytt!

Har varit hemma från träningen ett tag nu, tränade inte idag,
men det var jätte härligt att träffa allt folk igen, inte för dom hade så mycket att berätta, men men /:
Jag fick vara tidtagare idag på fysen, det är så roligt att se dom kämpa...
jobbig fys blev det idag,
skriker jag på er, så tar ni i... BRA! jag skriker inte för att ni är dåliga, men om jag inte skriker så tar ni inte i :O
hoppas ni fattar!!

Nu ska jag fixa lite till, sen ska jag börja plugga lite engelska, får se om jag orkar plugga Svenska idag, men skulle behöva det! :)
Och snälla, kom på ett nytt bloggnamn, som inte är så himla långt, som det här är! !:)


Första året på Partille, GRYMT! :D
kolla, jag var blooond!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0