HEMSK MORGON!!

Måste börja detta inlägg genom att tacka alla mina söta vänner för ett grymt jävla lov! jag har verkligen haft det underbart! :D
Tror detta är det bästa någontsin! AWESOME!!
Men inatt så har jag inte sovit någonting alls :O har vaknat flera flera gånger... men när jag sen vaknade av klockan så mår jag verkligen PISS DÅLIGT!! Har skit ont i halsen och huvudet värker plus att jag fryser!  så jävligt irriterad är jag just nu, jag har ju sett fram emot skoldagen lixom!... men Nej, nu ligger jag hemma isället...
På vägen till Mamma, " tog moppen"
Hände något jävligt idiotisk!!!!
Min lilla moppe får jag ju köra på gångvägar, Nej då ställer sig den här vuxna människan iför vägen så jag inte kan köra, jag saktar ju in lite bara, för jag trodde han skulle flytta sig precis som hans "fru" gjorde :O Nej då står han kvar och jag måste tvärnita!!! Och på grus och tvärnit är inte det bästa, så moppen välter ju typ... Jag var så häär nära på att smälla till gubben! Och jag fick verkligen utbrott! jag skällde ut honom, sen gick han bara där i från, En vuxen jävla gubbe lixom! hur fan beter man sig, han ba du skulle kunna köra på mig och bla bla bla, Jag skulle fan ha gjort det!!
Så Nej, min dag har inte börjat bra någonstans! :O
IDIOTER SÄGER JAG BARA!!

Nu ska jag sova! för jag vill inte vara sjuk...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0