Hos pappa!

HEJ HEJ FOLKET! :D
MADDELITO IN THA HOUSE! :D
Shit vad jag är övertrött! haha
känner verkligen inte för att gå och sova, men man måste väl, ska typ upp 9 i morgon, har match mot finland! :D
Kollade på dom i hallen idag när dom hade match, och det var verkligen inte det bästa lag jag sätt, men vi får se, man ska inte titta ner på dom andra innan matchen :P

kollade nyss på Johan Falk, shit vilken komplicerad film! men jag fattade på slutet, och bra var den, jag gillar Johan Falk, men Nej, jag fastnar mycket bättre för beck och wallander, lite mera action och så :) '
Nej jag kanske sätter på en film på datan, eller vad tycker ni? har ni något förslag? :)
Nu blev det väldigt mycket smilisar :)


FUCK YOU!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0