ibland hatar jag verkligen skolan!

HejHej... Hinner ju inte Skriva så mycket, eller jag har inte så mycket att skriva, nu har jag duktigt nog suttit med Spanskan ända sen skolan slutade, helt död, men nu måste jag faktiskt börja med Svenskan. och ikväll lite senare får det bli Engelskan... Den dampar jag verkligen på Snart, och jag vet att jag kommer få IG på nationella som är om två veckor, tre prov nästa vecka och alla nationella om två veckor! jag pallar ju fan inte :O
Fast om nästan tre veckor exakt drar vi till GÖTEBORG! oooja vad roligt vi kommer ha det... nu väntar vi bara på overallerna! :D haha
Shit, dom måste jag spara pengar till också, hur ska detta gå nu...
Nej tillbax till plugget nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0