IT's HOT IN HERE

Hej Hej, matchen i morse gick verkligen inte som jag ville,  vi förlorade med ganska mycket, skit slö match, märks att vi inte spelat på jätte länge! och jag känner mig veerkligen sugen på handboll igen, men jag får vänta ett tag till :'(
aa när jag kom hem käkade jag lite, sen drog jag och syster ner till banken, hon skulle lämna ett papper om skatt sak, satt typ och väntade en halvtimme, sen när det var våran tur sa dom att vi bara skulle kunnat lämna in det, jag fick panik! :) haha
Men som tack för att jag hängde med henne och väntade bjöd hon mig på en fika på brödboden, MUUUMS vad gott! :) haha
Tack sis!
Ska väl senare till hallen och kolla rimbo som har match mot finland, sen ska jag med matilda och kolla moppe! :) åååh nu vill jag bara plocka fram min skrothög! :) haha


Det fick bli en glass och en chokladboll,
det var mycket gott,

nu ska ja vidare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0