JAG VILL HA EN LITEN VALP

Jag bara dööör vad söta hundvalpar det är, jag trodde dom skulle vara mycket större sen jag såg bilderna som Anna tagit, men dom var verkligen mindre än man trodde, typ 1 Dm...
Jag ville knappt där ifrån, men var tvungen att dra vidare! :D
Kollade lite kläder hos henne också, har vekrligen inga kläder själv, och vill man ha kläder ska mna gå till Anna, alltid fina kläder! =)
Så om jag inte hittar någonting i morgon hoppas jag det är okej om jag lånar något :P haha
Nej men har precis ätit lite mat, var inte alls sugen, så det fick bli några knäckemackor...
Idag ska jag somna tidigt har jag bestämmt, måste vara pigg i morgon, först Nationellt prov, sen är det Copper på eftermiddagen, och sen med flickorna till Stan för Shopping!!




Dom är vekrligen underbart sööta,
Första gången jag fått hållt i en så liten huund, heelt sjukt! :D

Kommentarer
Anna Lincoln

åååh va sööööta! :D

2010-04-27 20:22:27
anna

klart du får låna madde, men vi har inte mycket fint tycker jag :) <3

2010-04-27 23:40:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0