Mysiiigdagidag!

Hej alla glada! :=)
Idag har det varit en rolig dag, kom hem tidigt i morse och då hann jag kolla våra bästa år! underbart, och ja jag vet serien är jätte b men jag kan verkligen inte sluta titta på den serien, har sätt den sen jag var liten lixom!
aja, sen tog jag min söta fina lilla moped till coop med Anton och handlade kanelbullar, så när vi kom hem satte vi igång en wallander, vi började med Afrikanen, mycket bra faktiskt...
Sen satte vi på Hämden, den hade vi sätt förr, men den är faktiskt bra den med! :)
Sen åkte vi till Uppsala, vi ska tydligen köpa en ny bil, sen tog vi en sväng på Ikea när vi ändå var där, blev ju lite saker och så, plus att jag köpte en superskön huvudkudde! Glad blev jag...
Sen blev det kina mat på vägen hem!
Nu ska vi sätta på en till film, undrar hur många filmer vi stannar på när jag somnar! :)
Jag orkar inte träffa flickorna idag, hellre i morgon när anna kommit hem, så vi får se!
Ska träna i morgon också, sista gången innan skolan börjar så det är jävligt skönt faktiskt...

Nej nu tjatar Anton på mig att jag ska sluta skriva, HEJDÅ


Anton fick PANik! han blev akut pissnödig så vi var tvugna att stanna! :D


Dom bjöd oss på Dajm glass därborta också, MUMS säger jag också!


Och sen kina! åååh så gott. länge sen var det också...
Senaste gången var när elin fyllde år! :)

Kommentarer
eg

Hahaha, Anton är skön;)

2010-04-10 00:16:49
URL: http://elingu.webblogg.se/
Anonym

Kul att moppen funkar.

2010-04-11 08:10:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0