Nu kommer sommaren!

Oj det blir många inlägg nu! men jag har verkligen skit tråkigt, :) inte orkar jag göra någonting nu heller,
så jag gjorde mig iordning lite mat, oj vad duktig jag känner mig,  det fick bli en omelett, trodde jag inte kunde göra sånna, men shit jag har aldrig ätit en godare faktiskt!

Nu sitter jag på balkongen, och jag har ju lovat mig själv att inte klaga på värmen, men jag sitter i endast tjocktröja och mjukisbyxor, och det svettas typ, det är döö varmt ute! så kommer väl sitte här ett tag, ska försöka plugga lite, får väl se hur det går! :)

En liten bild på min underbart goda omelett,
Jag har tacoköttfärs i sen lite riven ost, testa! otroligt gott faktiskt! :)

 


Kommentarer
Anonym

Ser gott ut .Mums

2010-04-04 17:18:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0