NY BLOGG!!

Har ju inte bloggat så mycket, men jag håller på och fixar lite! :D
Sa förut att jag inte gillar blogg.se! så jag försöker att flytta min blogg, :)
Lite sorligt faktiskt, men nu har jag gjort det...
Den här kommer alltid finnas kvar, och om jag känner för det kommer jag lägga in ett inlägg, men det blir sällan, jag kommer skriva allting på http://themadde.blogspot.se
Hoppas ni inte är för sura...
Men iden på den här bloggen har faktiskt varit väldigt trevlig, så därför kommer jag inte ta bort den eller nåt, ska ha kvar den för alla minnerna!! :D så vi får se vad som händer! :D

Nu ska jag fixa mig till skolan! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0