NY FREEESCH

Nu är jag ny duschad och klar! :) eller sitter fortfarande i handuken, men det är ju så sköönt att bara duscha ibland!
hör lite med Elin vad vi ska hitta på idag, det är ju underbart väder lixom! :) men what to do,
jag är sugen på att kolla om min lilla moppe fungerar, TROLIGEN INTE! :D haha
Alla börjar ju ta fram sina mopeder nu, så då kanske jag ska börja ta fram min också! :P

Nej nu ska jag klä på mig, och vädra rummet lite, så jävla instägt här hemma! :)


shit vad det är sköönt att ha en slappardag! :)

Kommentarer
Anna Lincoln

ååååh vad jag älskar din kissemiss och jag har inte ens träffat den!! (oj vad man kunde misstolka det där, men jag menar så klart din söta KATT!!!)

2010-04-04 13:26:11
Anonym

Åh så söta ni är.

2010-04-04 17:19:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0