ÖVERLYCKLIG! :D

Min mobil är återfunnen! :D Shit vad jag blev glad när ja kom till skolan och gick och frågade i receptionen om någon hittat min mobil, och där fanns den! :)
Så nu kan ni få tag i mig igen! :P
Sitter i skolan, testerna idag gick verkligen inte bra, men det är bra på ett sätt, för då kan jag förbättra dom nästa gång, WOHO!
På onsdag är det Cooper sen skulle vi fortsätta ha lite löpträning ute, så jag kommer verkligen vara heeelt död på onsdag...
Men men, på eftermiddagen ska vi ju till och shoppa loss, så då är det humöret som ska vara på topp! :)
Imorgon har vi typ inga lektioner i skolan, sköönt! =)

Nej nu ska jag sluta skriva och bara sitta lite på facet... hahahah


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0