PLUGGTAJM!

Nej nu ska jag väl lägga in ett inlägg! :)
Har ju inte skrivit på hela dagen... Började med en kort sovmorgon, så jag fick vakna åtta, för jag var tvungen att duscha! :)
Sen har det varit ganska skönt i skolan idag, tre poäng från Vg på svenska provet! så det är ju bra hahaha
Sen var det lite psykologi som vi började kolla på en film, och lite Matte, så har min dag sätt ut nu typ! haha
Idag ska jag bara ta det lungt och verkligen plugga, för nu har vi hur mycket plugg som helst, så vi får se hur mycket jag orkar plugga, vet inte vad jag ska sätta i första hand, men det får kanske bli spanska provet! :D


Min jumpsuit som jag köpte igår, Lånade en tubkjol av Julia idag också, kanske ska ha den till, eller en vit av Elin, eller sådär! :D har inte bestämmt mig än! :D
Vad ska ni göra på valborg?

Kommentarer
Anna Lincoln

assnygg ju!! :D

2010-04-29 15:06:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0