POMMES FRITES!

TJA TJA! sov ovanligt länge idag, kanske bara för att mia och dagge frågade hur länge jag sov om dagarna! haha :D
Nej men det är faktiskt sant, man sover fan bort hela lovet, men på ett sätt är det jävligt skönt, men man vill ju göra andra saker också :)
Idag har jag en del saker att göra : Måste storstäda mitt rum, för någon sak ska komma och kolla på huset och typ värdera det :O int vet ja...
Sen måste jag träna också, Får inte tappa min kondition nu! :)
Sen tror jag att jag ska hitta på någonting med Adela, det var lixom typ ett år sen vi umgicks...
Men vi får se vad dagen leder till...
Skulle ju behöva plugga lite också...

vad gör allt folk ikväll då? :D


ett år sen!

Kommentarer
eg

sv; Du är alltid snygg i mina ögon :):))) <3

2010-04-07 18:56:20
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0