sjukling...

Igår mådde jag inte bra, idag mår jag lite bättre, men någonting är ändå fel...
Hoppas jag mår bättre i morgon så jag kan träna, vill inte vara sjuk mer! jag som hade jävligt bra imunförsvar, nu är jag sjuk 24/7 /:
aaja, tur att man har en snäll mamma hemma som tar hand om en! :P
Snart spelar flickorna där nere i Allingsås, dom möter Skogås, får väl se hur det går, ibland vinner vi men ibland förlorar vi!
11.10 får ni allt hålla tummarna...
Jag orkar inte plugga till Spanska provet som vi har imorgon, måste egentligen det, för jag kan verkligen ingenting! men vi får se, det blir kanske lite senare...

nu ska jag fortsätta att leka i photoshop lite!:)


Det var bara en massa vinster!...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0