Slö söndag!!

Hemma nu efter en hel dag i Eriksdalshallen!
Åkte in vid 11 tiden, så vi han se pojkar 95, flickor 93 och sen pojkar 93...
Men eftersom flickornas match gick till förläggning tre gånger så blev matchen en timme försenad :O
Killarna förlorade mot Tumba, riktigt dåligt faktiskt!
Men nu är vi hemma iallfall, och vi har precis fikat lite, nu ska jag kanske försöka plugga lite eftersom jag har prov i morgon :O hur fan ska detta gå egentligen! haha

Nej jag vet inte alls vad jag ska skriva, Jag saknar min telebobo...
Men jag har en ny mobil med ett nummer så man kan ringa till mig, men kan inte numret utantill och vet inte vart mobilen ligger :O


Snart drar vi underbara flickor till Göteborg och spelar Skol-sm
Grymt taggad är jag faktiskt! =)

Kommentarer
Anna Lincoln

GÖTEBORG KOMMER BLI GRYYYYYMT!! och vad har hänt med din lilla telefon? :o

2010-04-25 18:37:58
Anna Lincoln

Hur kan man lyckas att tappa bort en telefon helt plötsligt madde lilla vän? :P

2010-04-25 18:46:17
jessan

åååh gillla bilden :D :D

tänk sen i Göteborg när vi kan gå runt och flasha med våra fina overaller också, wiiihoo!

2010-04-25 21:14:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0