Smärta är ordet idag!

Började med sovmorgon, det behövde jag verklige, fortfarande inte frisk, men jag var väl nästan tvungen att gå till skolan idag, och det tog kanske en halvtimme bara att till skolan, det brukar väl ta 10 minuter typ...
aja, jag ska väl vara här hela dagen, träning i eftermiddag, den tittar jag bara på-
Fick precis tillbax vårat psykologiprov, och det gick ju bra! eller inte...  det blir att plugga till omprovet nästa vecka :O
Jävligt mycket i skolan nu :O
snart är det lunch, skit hungrig är jag faktiskt!


Jag vill ha sommar, och jag vill till GOTLAND!!


Kommentarer
julia

som svar: JOOOO madde de är visst långt om man är barfota mitt i natten :P

2010-04-20 14:38:02
Anonym

Hmmmm inte bra att du behöver göra om prov

2010-04-20 19:01:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0