solen skiner!!

SHA SHA! :D
Vaknade faktiskt av att det var otroligt varmt i mitt rum idag! :O Läskigt varmt, så jag var bara tvungen att gp upp och kolla vädret! :O Det är fucking 21 grader ute idag :O heelt sjukt varmt, jag vill inte vara inne i skolan idag, jag vill sooola! :D Men jag går väl till skolan ändå...

Sitter och lyssnar MTV, äter frukost och läser tidningen! :D
Faktiskt första gången som jag fått en ros i tidningen! eller ja och jag, vårat lag har fått en från pojkar 93's föräldrar för vi var snälla och åkte ner till Göteborg och hejade på dom i SM :D
Faktiskt någonting jag skulle vilja göra flera gånger! :D

Skulle egentligen vara på träning idag, men kan ju fortfarande inte träna för min hals inte är helt frisk /:
Nej men nu måste jag äta upp och sen gå och fixa mig! :D
Elise, Hoppas vi kör på solning idag också! :D


ojdå, en ny vaken madde blev det på bild! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0