still sick

Hemma från skolan idag, känner mig verkligen inte frisk, vettefan vad som hänt me mig egentligen...
ringde läkaren igår, ska kanske kolla upp mig, men jag orkar inte! /:
aja, skönt att vara hemma på samma gång eftersom jag verkligen inte har pluggat till spanskaprovet i helgen, för då har jag bara sovit...
Så nu är det bara att försöka plugga till Engelska provet som är next, och sen Svenska på fredag :O

Juste igår var vi ju i Final... vi fick möta RP, men det gick inte hela vägen, förlorade med 3 tror jag...
inte så roligt om man säger så, men men...

Nu ska jag hitta numret till sjukanmälan, sen kanske kanske orkar jag hoppa in i duschen! får se...
äta frukost ska jag göra iallafall! :D


Kommentarer
Anna Lincoln

KRYA PÅ DIG MADDELITO! <3

2010-04-19 14:52:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0