tisdagen den 13 april...

HEJ FOKLET! :D
Hemma från en toppen dag i skolan! :D
Nu sitter jag och tar det lungt med syrran! men nu bestämde vi för att gå till hallen, får se om jag orkar sitta där hela träningen! men det blir nog att jag gör det ändå! :D Vill ju träffa mina underbara tjejer!
Måste faktiskt säga, den som inte gillar min blogg är konstig, Nu är den nästan så jag ville ha den, eller så jag kan få, för någon expert är jag inte! eller vad tycker ni om bloggen ? :D Jag gillar detta starkt mycket... kanske ska göra en ny header?
Nu stänger vi av musiken och drar till andra hemmet... eller vänta? första hemmet kanske man ska säga! :D'


sjukling...

Kommentarer
jessan

grymt snygg blev det maddsen! :D :D

2010-04-13 21:12:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0