TJOHO!!

Hej Hej, idag har det inte hunnits med så mycket bloggande, som jag sa innan, det har verkligen blivit en fullspäckad dag! :D
Kom till skolan och hade Nationella i Engelska som gick åt Helvete,
När vi sitter och väntar på lektionen kommer en lärare och frågar om jag vill med och göra reklam för våran skola på min förra skola Central skolan, och Ja varför inte, missade lektionerna så det var bara att köra på!
Men det blev lite stressigt eftersom jag hade cooper sen, men jag hann och jag fick med mig en biobiljett som tack för hjälpen! shit vad grymt! :D
Copper gick så jävla dåligt så jag skäms, försämrade mig med en minut kanske :O kommer aldrig springa cooper med träningsvärk igen! :O
Aja, efter det hade vi jävligt jobbiga intervaller också, men det var jävligt roligt när vi skulle springa 100 meter med Anna lincoln på ryggen! :D hahaha det gick ju bra, eller vad säger du? =)
Sen var det hem duscha snabbt för sen ta tåget mot stan, mötte upp Anna och Matilda i rosers!
Juste, fick sällskap på bussen av Viktor, Anna, Frida och Denise!
Aja, var i stan till typ nu, eller det blev en sväng i Kista också, Alla hittade vad dom ville typ tror jag så det var bra! och det var väldig länge sen bara vi umgicks! så jag hade faktiskt väldigt trevligt! :D
Dagens nya ord : NÄNÄNÄNÄNÄ!

nej men nu är jag hemma iallfall och heelt död i både ben och fötter och allt!!
Jag kom hem med en... vad ska man kalla det, tröja som sitter ihop med shorts, och ett par skiiit snygga brills! :D
Matilda köpte en skiiit snygg klänning, och elin köpte en skit snygg outfit, kjol och tröja! Anna vad köpte du? :)
Ett par strumpbyxor, men har för mig att det var något mer! :D

Nej nu är det sova som gäller, trött som satan!! :D


Jag och Anna posar! :D

I väntan på bussen! :D

Vi hade roligt till vakterna kom! =) hahah


Kommentarer
Anna Lincoln

haha vi var bäst! :D 1 minut på 100 meter är väl inte så dåligt? ;)

2010-04-29 07:06:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0