UNDERBAR KVÄLL OCH DAG!

aa måste iallfall börja inlägget med ett Tack, till mina underbara vänner Matilda och Elin, alltså ni förstår inte hur skönt det är att sitta ner i typ två timmar och bara snacka, det betyder faktiskt väldigt mycket, man kan lixom prata om everything!... jag älskar er<3

Träning idag tidigt, alla vi trodde att det skulle vara två timmar handboll, jag brydde mig inte så mycket eftersom jag ändå inte kör handboll,
Nej, vi hade karin, så då var det jobbiiig fys på schemat, och Ja, det var väldigt jobbigt,
först blev det cirkelbana, mycket armar där, och det är galant för mig, eftersom mina armar verkligen är klena! :D
jag bara känner hu muklerna pumpas! :D haha
Nej sen hade hon fått för sig att vi skulle köra intervaller :O inte okeej, för jag hatar verkligen att springa och jag kan säga er att det här var jobbigare än beeptest /:
Först skulle man springa 10 längder, ( en längd är fram och tillbax på en handbollsplan) sen fick man vila medan den andra körde, sen var det 9 längder o.s.v. :O vi skulle ner till 0
Jag kan säga att jag var heeelt slut, så nu är jag utpumpad, men väldigt glad faktiskt ändå, :D

Sen tog Jag, Matilda och Elin initiativet att åka till Sigtuna och ta en stor, fet smaskig valvet sallad, och det var lätt värt pengarna! haha
det blev att vi satt där i tyå två timmar och snackade om allt, verkligen allt! :D
men det är så sköönt, jag gillar't
tack för idag, nu ska jag bara ta det lungt ikväll...
Juste, match imorgon mot finland, får väl se hur det går, upp tidigt i morgon också, samling vid 10 :D



Dom har grymt god sallad, och jag verkligen RENSADE tallriken! :)

Kommentarer
eg

En mysig dag med världens bästa tjejer. Jag älskar er!

2010-04-05 17:42:49
URL: http://elingu.webblogg.se/
Anna Lincoln

åååh älska valvet sallad! Guuudomlig!

2010-04-05 18:34:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0