Tror det är nyttigt ändå!

oj, det var jobbigt! men jag hoppas ni får så jävla roligt där borta och att ni vinner skiten nu!

Aa ni körde på träningen bra idag tycker jag! ... jag satt på läktaren med flickorna Anna, Frida Jessica! sen kom Rebecca också, skönt att jag inte behövde sitta själv! :D
Hoppas verkligen att erat möte gick bra...
Nu kollar jag på biggest loser, Det är fan skit bra.. men tycker det är något äckligt också!
Ska sen sätta mig och plugga dom sista timmarna innan jag somnar... vidrigt!


Jag tror inte ni förstår hur mycket ni betyder för mig!


Kommentarer
eg

Du förstår inte hur mycket du betyder! <3

2010-04-13 20:36:17
URL: http://elingu.webblogg.se/
ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

snyggt ! :)

2010-04-13 21:18:52
URL: http://highfive.blogg.se/
MKL

Sötnos, snart kommer du tillbaka!

2010-04-13 22:14:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0