Vilken dag är det idag?

TJA TJA, ska väl typ sova snart, men först ska jag kolla om jag har någon bra film som jag vill sätta på... :D
aa idag var jag med Matilda, vi kollade först moppe, gick faktiskt bra, nu står den hemma hos henne, Jätte bra faktiskt, och du behöver inte trimma den, för då kan vi åka jämn snabbt med våra fina söta mopeder :D haha
sen var vi hemma hos matilda ett tag, men sen gick vi vidare mot stationen och träffade killarna, Matilda skulle hem till Per och jag gick hem, nu ligger jag här, och jävlar vad kallt det var ute, så nu ligger jag under mitt varma superduper sköna täcke och tänker sätta på en film! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0