Besviken...

Jag är jävligt trött idag, vaknade ganska tidigt eftersom att jag la mig vid 10 igår, klockan 10 på en Lördag?:O
Nej men jag mådde inte bra igår, Min arm värker fortfarande, det betyder verkligen att ni bryr er om mig! men jag har en jävligt tuff period just nu... vet lixom inte vad jag ska göra, men vi får väl se, just nu kan jag inte göra någonting med armen, värker hela tiden, jag kommer inte ihåg hur det var för 3 månader sen, om jag hade såhär ont,
nej nu ska jag sluta tänka positivt eftersom jag vet att jag kommer tillbax, men bara så ni vet ni betyder väldigt mycket för mig<3
Idag hoppas jag att jag kan färga min utväxt, Kan inte Matilda så kan jag göra det själv, men känner att jag måste göra det idag! :D
Eller Elin kanske också kan, men hon ska på släkt sak... :P
Nu ska jag bara slappa lite i soffan, kanske leka lite med Kattfan också. haha :P¨
Hejdå


Kommentarer
Anna Lincoln

Massera in med voltaren eller tigerbalsam morgon o kväll! Och be någon massera dina axlar!! Om inte kan jag göra det imorgon! <3

2010-02-21 11:23:33
julia

Lyssna nu madde. Du har viljan, du vill kunna spela handboll igen och med vilja kommer man väldigt lång. Vill man någonting riktigt mycket ger man inte upp sina hopp och drömmar om att få spela igen och bli bra helt. Jag vet att det är tufft, men i det jobbiga måste man försöka hitta det positiva och fortsätta kämpa. Jag vet att du vill och du kommer klara det galant. Du vet också att du alltid kan prata, jag har varit med om samma grej och vet exakt hur det känns! Puss på dig sötaste lilla madde :)

2010-02-21 15:57:06
MKL

Klart vi finns! <3

2010-02-21 16:27:34
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0