Det är kul att träna:)

Jaha, nu har jag tränat IGEN då... såhär sliten har man inte varit på länge, men jag tycker det är roligt ändå, Jag menar nu kör jag lixom på varje träning vanlig handboll, och min kropp är ju inte jätte van vid det, men eftersom det är kul så blir det roligt att träna också, okej fysen är ju bara roligt efteråt,
Men idag på träningen hade vi väldigt kul...
När jag kommer hem ville jag äta någonting var väldigt hungrig, Kollar i kylskåpet, vad hittar man inte där?


Jo... En stor fet tårtbit, Fyfasiken vad gott! :D
Den fick det bli!
Tack så jätte mycket mamma... :)

Nej, men nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite (riktig mat) för sen dras det iväg på match, Den bärjar kvart i 9 borta i Skogås, inte roligt alls, men vad gör man!?
Så nu ska jag ragga skjuts också, mycket att göra nu, samling 7 tror jag :)
Pussohejleverpastej!

Kommentarer
madde

MMM visst var den god!


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0