Dusch plugg och film!

Ibland är det verkligen roligt att träna, och idag var det en sådan dag! :) Tack för det flickor... :D
Varför kan vi inte alltid ha roliga träningar? Roliga då menar jag inte oseriösa, men när man lixom kan vara glad även fast inte skratta och flamsa bort det hela tiden! :)
Men jag tycker ändå att vi är bra på det...
Var ute och sprang efteråt, och shitbulle vad skönt det var... länge sen jag kände mig snabb i benen! gick skit bra, och det var väldigt skönt! :)
Men en viss person är ju turbokanin! och det kan du inte förneka min lilla vän... förstår mig inte på dej ibland! :D haha
Nej men nu ska jag inte sitta och berätta i detalj om våran träning, jag ska istället gå och duscha! och idag blir det en riktigt "skönhetsdusch" jag behöver verkligen det :)
Sen ska jag försöka plugga, men samtidigt ska jag kolla på en film som mamma sa gick på tv... Någon med Sandra bullock! gillar verkligen den tjejej :)

Juste. hördes rykten om att det inte blir Gotland i sommar. var suuuper taggad på det verkligen. men istället blir det att åka till Skara och det kan ju bli väldigt roligt det också!
Men jag vill att det blir av nu... för jag sparar fortfarande pengar! :P hahah

Måste bara säga en sista sak!
Jag gilllar verkligen när du ställer upp och bryr dig om mig! det betyder väldigt mycket, Både för mig och för henne! älskar dig...
Jag ville bara att du ska veta det!



Idag är det en bra dag!

Kommentarer
eg

Du är den nya turbokaninen iallafall;) GRymt jobbat stumpan! <3

2010-02-15 20:43:27
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0