:'(

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket... Men ska väl försöka skriva lite ändå! :)
Förlorade Matchen mot rimbo idag, Fast jag tyckte att vu hade spelet, och vi hade faktiskt vunnit om vi inte hade haf våra 17 stolpträffar :O Men Men,
Det gick bra för mig idag också... stog första halvlek, men när det var fem minuter kvar och jag skulle precis byta med My för jag kände att tejpen hade lossnat, men hann inte för dom fick ett anfall och Ja,
Dom flesta kanske vet att man aldrig ska säga, "sista gången bara"
För det är då der olykliga händer. och det var det som hände idag, Bifflinjen sköt och jag räddade med armen... Bultade och allt gjorde det, nu är det mycket bättre, men jag kan sträcka ut den och det känns som jag är där jag var för 3 månader sen :'( jag gillar verkligen inte det här,
Men det som Karin sa till mig idag betydde faktiskt, men jag blev ledsen, vill inte vila mer, Jag vill ju kunna spela som alla andra! och det ska jag göra också, men jag vill bli frisk, men känns ändå som jag alltid kommer ha ont...
Men jag vill ändå säga tack till mina ledare och vänner som faktiskt bryr sig ändå, men jag mår inte speciellt bra!
En av anledningarna till att jag ligger hemma ikväll, skull egentligen till anna men jag orkar verkligen inte!
hoppas vi gör någonting imorgon ist...

Matchen mot Vassunda gick mycket bra, trots dom sugande domarna! :O
16 utvisningar typ... Inte okej:O
( bara vi fick typ 15 och dom 4 kanske:O)

Nu ska jag kolla melodifestivalen och bara tänka lite idag, känner att jag vekrligen måste det:)

Haha Matilda showade lite i duschen! :)


Kommentarer
Jossan

Madde förstår att det är jobbigt och tänker väldigt mycket på hur du mår med din lilla arm. HOPPAS verkligen att den här skadan inte är lika stor som den förra.vill bara att du ska må bra <3

puss älskar dig<3och jag vét att du kommer klara det här med din starka vilja <3

2010-02-20 20:25:50
madde

Tack Jossan! det betyder! (a)

Älskar er alla<3

sandra

DU klarar det madde, du är stark! Fortsätt bara, du var jätte bra idag, glöm inte det! <3 <3 <3

2010-02-20 21:00:30
URL: http://saandrastark.blogg.se/
jessica

neeeej världens bästa maddee! inte igen.. hoppas verkligen INTE IGEN! du har grym juu, och har sånt jävla tålamod. du är inte värd det här, du ska vara ute på banan - PUNKT SLUT! <3 du har folk runt omkring dig som stöttar dig oavsett, glöm aldrig det. DU ÄR AWESOME TJEJEN!! <3

2010-02-20 23:28:57
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Anna Lincoln

Madde :( kan inte säga annat än att jag vet hur det känns. Men det är bara att kämpa vidare, både i med och motgångar. Jag vet att du klarar det, lika mycket som du innerst inne också vet! Du är STARK! Skänker en tanke till dig denna kväll min vän ! <3

2010-02-21 00:17:21
salina

bifflinje? mogen tjej! ;-)

2010-02-23 14:23:42
URL: http://www,saliinas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0