EUROSTOP

Hemma nu då! :D
Det blev lunch och lite shopping idag på Eurostop med Marcus och Per, det var skit kul faktiskt! :D
mccdonalds är så jävla gott ibland, men idag var det bara glassen som var god! :) haha
Nej men snart ska jag gå till träningen, eller a vet inte varför jag ska gå dit nu, men jag känner för det, så jag sa väl packa väskan och byta om! sen drar jag dit, är faktiskt taggat för träningen idag :)
Men jag vill också spela Badminton som killarna ska göra idag, :)
Glömde köpa påfyllning till mobilen idag, så jag kan fortfarande inte svara på era sms! jobbigt!
Nej men det är skönt att inte vara beroende av den, ska faktiskt lägga den hemma idag när jag går till hallen!
Ikväll måste jag städa rummet ordentligt också eftersom att andra taikons familjen från Danmark kommer hit imorgon... ska faktiskt bli roligt att träffa dom, Undra hur mycket lilla Frida har växt?  hon fyller faktiskt 1 år snart :)
Får väl se om vi hittar på något roligt med dom! :D


Har man tråkigt så har man! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0