FEBER! :O

Sorry för en jättedålig uppdatering, men jag orkar ju inte vara uppe på dagarna,
Igår kände jag för att kolla tempen, hur mycket feber jag hade... :O
Och jag borde inte gjort det, för oj vad rädd jag var när jag tog ut den och den visar 39,7, Och man ska typ inte har med än 40 för det är typ farligt, men jag mådde sämre i förrigår, så jag har nog varit på det strecket,
Sådär ser ni att jag verkligen inte mår bra alls... /:

Och jag är väldigt ledsen nu, inget rolig start på mitt sportlov må jag säga, skulle ha tjejkväll igår, men jag kunde inte komma ju, och det var sista chansen för mig att träffa Anna, nu kommer jag inte se henne på hur lääänge som helst, så du får ha det så bra i Norge nu,!!
Men jag hinner nog träffa Elin och Matilda hoppas jag... :) Eller jag måste träffa dom iallafall, för Matilda måste färga mitt hår, kan inte gå ut längre:O men vi får ta en dag då det passar, jag måste bli frisk först! :)
Hoppas ni hade det roligt igår iallafall:)

Nu ska jag upp och ta en Alvedon så Febern går ner lite, och Försöka sova lite igen, klockan är ju bara 8 :)
HEJDÅ! :)


Det är det här jag älskar hos er! :D

Kommentarer
MKL

Klart vi kommer träffas, du kommer säkert bli bra snart:) Och då ska jag färgis ditt håris:) KRYA PÅ DIG STUMPAN!

2010-02-28 11:05:00
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
eg

Och jag skulle vilja att du färgar mitt hååår :d Min utväxt är inte att leka med....



kram stumpis!

2010-02-28 18:50:57
URL: http://elingu.webblogg.se/
anna

tack madde :) hade verkligen velat vara hemma och träffa dig :/ men du får krya på dig så ses vi o o om en vecka ... :'O puss

2010-02-28 23:17:03
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0