FINAL I PH

Idag har jag verkligen skit dålig fantasi, har verkligen ingen aning vad jag ska skriva,
tränade på som vanligt idag på handbollen, Med Armen gick det faktiskt bra, men inte med resten, tog verkligen inte mycket idag! men men, har precis kommit tillbax, jag kanske inte ska begära så mycket av mig själv...
Imorgon så har vi match mot Skogås borta, på kvällen, inte direkt jätte taggad till det, Men spela får jag göra iallafall! :)
Jag hoppas ju såklart på seger...

nu är det 50 minuter kvar till FINALEN, jag är taggad som aldrig förr... Hur fan ska det här gå, lite tråkigt när jag vet vem som vinner, men fan jag måste verkligen kolla ändå, alla rykterna kanske ändå är fel,
Men jag ska iallafall sitta SPIKAD framför tv:n,
Är det bara jag som ska göra det?? Haha knappast! :D Hela sverige kollar väl på det här, typ det bästa som finns på kvällarna!
Nej men fan jag orkar inte skriva mer, Skriver kanske ett inlägg innan jag somnar, får väl se!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0