FLAGGDAG IDAG!

SORRY MATE! men mitt internet fuckade verkligen upp totaly igår, kunde inte läsa era andra små bloggar och kunde inte skriva själv, Men igår var jag faktiskt väldigt glad.
Jag fick spela min första elitmatch sen skadan.. och dom som var där såg ju hur det gick! gick faktiskt mycket bra, :)
Spelade en halvlek i båda matcherna, det var faktiskt roligt! :)
Men det Bästa av allt var ju att vi spelade grymt bra hela matchen , tror aldrig att vi krossat gustavsberg sådär mycket någongång förut! :D Så det var väldigt roligt igår,
En heldag i vikinga igår på alla <3 dag, men det är faktiskt riktigt trevligt... :)

Haha skrattade när jag fick ett sms! Madde. båda var jätte små, ska försöka byta! Hahahah
Du ville att det skulle vara push-up, och ja det fick du också, klaga inte! :D hahaha

Nu är det engelska lektion... Måste plugga!

SE YAH!

Marcus dissade inte mig idag! :D haha

Kommentarer
Anna Lincoln

"VAAA? ÄR DET FLAGGDAG IDAG?" Kul att du dumförklarar dig själv madde :D haha!

2010-02-15 15:47:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0