FREDAG :D

ska försöka göra detta till ett kort inlägg...
Idag fredag har det faktiskt hänt en heel del! :D
Skolan idag var väldigt dryg, Trodde vi skulle ha krissamtal och få utsjälnning istället pratade vi om vad man skulle göra om 10 år och lära känna övningar... Känner vi inte varandra? Det är ju det vi gör, Annars hade vi ju inte pratat med varandra! weird :S
Efterskolan var jag hemma en liten snabbis för att lämna datan och plocka lite på rummet, sen var det ner till hallen igen för shanghai... Riktigt rolig match faktiskt, 2-1 blev det efter mycket om och men,
Bråk blev det, och det var inte lite... Idioter det finns alltså, En avstängning på två spelare, resten av alla matcher hörde jag marcus säga! hoppas det inte blir så, så överreagerat! :O

Åkte hem sen till Pappa för "Danmark" hade kommit till oss igen... ( dom har varit på landet) Så vi beställde lite pizza m.m. från SS.. MUMS!
Sista kvällen med dom spenderades i vikingahallen, rimbo mot skånela!
den var skit rolig i början, tror det var typ 15 stycken utvisningar... :O säämst domare.
Och Rimbo är ju kända för att filma, och det var exakt det dom gjorde den här matchen, vissa gånger så man satt och skrattade för det var så dåligt! Men det var skit kul
"tollbring Family"
Nej men så var typ min fredag, heeldag i vikinga är faktiskt alltid roligt om man är där med dom rätta personerna alltså :D

Imorgonbitti ska jag upp tidigt, Tror jag Ska dusha innan också, har nämligen match borta mot rimbo imorgon, Och jag tror faktiskt vi har chans på vinst i morgon, Vet inte varför, men känns som det bara! :)
Samling kvart över 8 tror jag... Tidigt som fan, Länge sen vi hade en tidig match!
Sen efter är det match i knivsta direkt efter, Får se vilken av dom jag får spela :D
Så det bli handboll hela dagen imorgon också!

Blev faktiskt ett ganska kort inlägg iallafall, så glad att ni läste! :P
Nu ska jag fortsätta kolla på när sverige krossar... vilka dom nu möter! :) haha
Hörs i morrn :P


slumpad bild och det blev denna, passar ju faktiskt bra!:P

Kommentarer
sandra

hahaha känner du att ni vinner, upp till bevis imorgon :) hoppas jag får se dig på banan tjejen! :) pusss

2010-02-19 22:35:37
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0