FREDAG

Jaha då har man vaknat då! :)
Hade egentligen sovmorgon idag eftersom att dom nya ettorna ska provträna idag för elitprogramet! :) haha
Så dom har tagit våran hall tid, men det är jätte skönt, det kan dom få göra flera gånger! Nejdå jag bara skojade :P haha
Jag ska dra ner dit och kolla ändå, Dom sa att första träningen börjar 8, så jag går väl ner till dess! :) måste ju se vilka som ska träna!
Jag ska vara med dom till 12 tror jag, haha skit bra för då missar jag lektionen... :D
Men nu ska jag äta lite frukost och så, vi kan ju höras senare :) haha
Och idag kommer det säkert vara bra mat i skolan eftersom att nya ettor kommer, då måste skolan visa att det finns bra mat :) hah




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0