GODNATT

ÄR DU (just nu):

[ ]Jätteglad
[ ]Kär
[ ]Glad
[x]Trött
[ ]Vild
[x] Lugn
[ ]Nervös
[x]Uttråkad
[ ]Irriterad
[ ]Ledsen
[ ]Besviken
[ ]Arg
[ ]Sjuk
[ ]Stressad
[ ]Förvirrad
[ ]Sårad
[ ]Olyckligt kär


HAR DU:
Folköl i kylen: Nej
Något husdjur: En Kattunge
Någon favoritmat: Pappas special
Någon flick/pojkvän: Nej
Puder på dig: Nej
Några framtidsplaner: ja, massor ;)
Någon sjukdom: Nej
Gymkort: Nej
Några kärleksproblem: Nej
Någon favoritlåt: Nej, ingen speciell, men just nu: manboy
Duschat idag: Om jag har!
Någon vän som spelar I ett band: Ja
Några MVG: Inte just nu kanske!
Någon som förstår dig: Ja <3
Tuff kompis som kan försvara dig: Ja, fast behövs aldrig! :P
Något beroende: Något beroende har man alltid!
Fikat idag: Naj, beror på vad man menar med fika:D
Något favorit märke: märke?
Nagellack: Nej
Någon vän som bor i ett annat land: Nej

VEM:
Avskyr du någon: Avskyr: Nej! gillar mindre: JA
Delar du mest minnen med: Mig själv (a)
Längtar du efter: sommar, sola, bada,
Stör du dig på: Att jag ahr så tråkigt :Ö
Lagar mat: Nej
Diskar: Det gör diskmaskinen, (;
Städar: När man måste

VILKEN:
Tidning läser du: Läser inga...
Buss åker du oftast: 582,581
Frisyr har du: Troll säger jag bara
Dag fyller du år: TREDJE MAJ
Årstid föredrar du: Sommar !
Stad du är uppväxt: Märsta :)

VAD:
Gör du nu: Svarar på alla frågor
Gör dig till en bra människa: Jag vet inte xD
Gör dig till en dålig människa: är ingen dålig människa
Vill du arbeta med: Vet inte...
Är roligast just nu:Ingenting är roligt...
För kläder du har på dig: mjukisar och tjocktröja
Har du för smink: Inget smink just nu
Läser du för bok: läser ingen.
Ska du göra nu: Sova en gång till!

RANDOM:
Kallt ute: Ja, jätte kallt :O
Idrottar du: Ja
Sista du åt: Mat
har du en gitarr: nej
Mario eller sonic: oh, ingen aning :D
Har du bra hörsel: Aa,
Tittar du mycket på tv: Nej inte så särskilt,
Senaste spelade datorspel: ingen aning...
Har du bra betyg: inte dåliga iallfall.
Vad har du för mattebetyg: vet inte, hade vg

såhär tråkigt har jag! ...
Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0