I think i have feelings!

Jag dampar verkligen på detta internet:O
Ska fan be pappa att köpa nytt internet! eller vet inte alls hur det fungerar, men men, jag kan inte ens plugga för jag inte kan använda min data :S
Jag blir glad om jag kommer in på någonting( som detta)
Träningen idag var faktiskt ganska rolig, även fast att jag inte står i mål på ett tag nu, eller kanske kör lite snart, man vet ju inte med mig!
Men vi fick köra egen fys idag, så jag var lite ansvarig, körde kanske 25 minuter, men det är alltid bra med någonting... :D
Jag ska nog satsa på en tränar karriär:P eller vad tycker ni? haha
Nu ska jag fortsätta att göra min IGU läxa, känner mig faktiskt väldigt duktig just nu!
Någon som kan skicka eran Engelska Redovisning till mig och krisse?:O ska ju fan redovisa imorgon:D

Kommentarer
Anonym

who do you have feelings for? ;)

2010-02-23 09:51:34
jessica

du var grym som tränare bruden! :D

2010-02-23 20:20:55
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0